Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2014

Αναψυκτικά: Προειδοποιητικές ετικέτες αλλάζουν τις συνήθειες των εφήβων

Ετικέτες που προειδοποιούν για την περιεκτικότητα σε ζάχαρη και πόση άσκηση χρειάζεται για να “κάψουν” τις θερμίδες από τα αναψυκτικά μπορεί να ενθαρρύνουν πιο υγιεινές επιλογές, υποδεικνύει έρευνα από τις ΗΠΑ.

Μελέτη στις καταναλωτικές συνήθειες εφήβων βρήκε πως όταν υπήρχαν προειδοποιητικές ετικέτες, οι νεαροί καταναλωτές αγόραζαν λιγότερα αναψυκτικά με ζάχαρη και περισσότερο νερό.

Η πιο αποτελεσματική ετικέτα αποδείχτηκε πως ήταν εκείνη όπου αναγραφόταν πως έπρεπε να περπατήσουν πέντε μίλια για να κάψουν τις 250 θερμίδες ενός αναψυκτικού.

Η επικεφαλής της μελέτης, Dr Sara Bleich, επίκουρος καθηγήτρια στη Σχολή Bloomberg του Πανεπιστημίου John Hopkins, είπε πως οι καταναλωτές δεν κατανοούν το θερμιδικό περιεχόμενο από την απλή αναγραφή του σε μια ετικέτα. “Αυτό που βρήκε η έρευνά μας είναι πως όταν εξηγούμε τις θερμίδες με έναν εύκολα κατανοητό τρόπο, όπως αναφέροντας πόσα μίλια περπάτημα απαιτούνται για να τις κάψει κανείς, μπορούμε να ενθαρρύνουμε την αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά”.

“Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα μελέτη που αποδεικνύει πως χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε απλά, ξεκάθαρα μηνύματα για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ακολουθήσουν μια πιο υγιεινή διατροφή και να κάνουν πιο συνειδητές επιλογές”, σχολίασε η Dr Alison Tedstone, επικεφαλής διαιτολόγος Δημόσιας Υγείας στη Βρετανία.


Πηγή: www.capitalhealth.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: