Παραπάνω χρόνια ζωής χαρίζει η διατροφή με ψάρια, ιδίως τα πιο λιπαρά. Οι ηλικιωμένοι που προσλαμβάνουν με τη διατροφή τους μεγαλύτερες ποσότητες ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στο αίμα τους, μειώνουν έως 27% τον κίνδυνο θανάτου γενικότερα από οποιαδήποτε αιτία και έως 35% τον κίνδυνο θανάτου ειδικότερα από την καρδιά τους, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. Τα ωμέγα-3 περιέχονται κυρίως στα λιπαρά ψάρια και σε άλλα θαλασσινά.

Οι ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Χάρβαρντ, με επικεφαλής τον καθηγητή του Τμήματος Επιδημιολογίας Ντάριους Μοζαφαριάν, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό "Annals of Internal Medicine", κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι ηλικιωμένοι έχουν υψηλότερα επίπεδα λιπαρών οξέων στον οργανισμό τους χάρη στην κατανάλωση ψαριών, ζουν κατά μέσο όρο 2,2 χρόνια περισσότερα σε σχέση με όσους έχουν τα χαμηλότερα επίπεδα ωμέγα-3 στο αίμα τους.

Oι ερευνητές συνιστούν την κατανάλωση λιπαρού ψαριού δύο φορές την εβδομάδα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ