Κυριακή, 21 Απριλίου 2013

Η διατροφική αξία του ψαριού

Σύμφωνα με τους παιδίατρους το ψάρι πρέπει να εισάγεται στη διατροφή ενός παιδιού μετά τον 8ο μήνα και να καταναλώνεται μία με δυο φορές την εβδομάδα. Η διατροφική αξία του ψαριού είναι πολύ μεγάλη και γι’ αυτό, παρόλο που τα περισσότερα παιδιά, μεγαλώνοντας, δεν το προτιμούν ιδιαίτερα, οι γονείς θα πρέπει να φροντίζουν να υπάρχει τουλάχιστον μία φορά στο εβδομαδιαίο τραπέζι.

Τα ψάρια περιέχουν πολύτιμα συστατικά για τον ανθρώπινο οργανισμό, όπως τα παρακάτω:

-Λιπαρά οξέα ω-3. Τα λίπη των ψαριών είναι πλούσια σε ω-3, τα οποία είναι απαραίτητα για τη νευρολογική ανάπτυξη στην παιδική ηλικία και εκτός των άλλων συμβάλλουν στην πρόληψη πολλών ασθενειών και ρυθμίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

-Ασβέστιο και Φώσφορος. Τα δύο αυτά μεταλλικά στοιχεία βοηθούν στην καλύτερη δόμηση των οστών και των δοντιών.

-Βιταμίνες. Τα ψάρια που υπάρχουν στις ελληνικές θάλασσες είναι πλούσια σε βιταμίνη Α που σχετίζεται με την καλή όραση και βιταμίνη D που συμβάλλει στη διατήρηση γερών οστών.

-Πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. Τα ψάρια είναι ισάξια με το κρέας ως προς την περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

Πηγή: mother.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: