Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Μη φοβάστε τη "φυσική" ζάχαρη!

Η ζάχαρη που υπάρχει φυσικά στα φρούτα, στα λαχανικά ή στα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν πρέπει να ανησυχεί τους γονείς τόσο για τη δική τους διατροφή όσο και για των παιδιών τους.

Αυτό που οφείλουμε να τσεκάρουμε είναι τις ετικέτες των τροφίμων για τα πρόσθετα σάκχαρα και να προτιμάμε πάντα ότι είναι σε φυσική μορφή, π.χ χυμούς χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν θρεπτικά συστατικά που είναι πολύτιμα για τον οργανισμό σας σε αντίθεση με τα γλυκά ή άλλα προϊόντα που μπορεί να είναι γεμάτα ζάχαρη και να μην μας προσθέτουν τίποτε άλλο.

Όπως πρόσφατα ενημερώσαμε σε σχετικό άρθρο τους αναγνώστες του mother.gr τα σάκχαρα κρύβονται και στα δημητριακά που κατά πολλούς θεωρούνται αθώα, αλλά χρειάζεται μεγάλη προσοχή στην κατανάλωσή τους. (Διαβάστε: Πώς τα "υγιεινά" δημητριακά, μπορεί να αποτελούν "βόμβες" σακχάρων!)

Πηγή: mother.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: